poniedziałek, 16 lipca 2018

Zapytanie ofertowe - schronienie dla osób bezdomnych


Gmina Wapno                                                                                             Wapno, dnia 16 lipiec 2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Rodzaj zamówienia: świadczenie w 2018r. usług schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Wapno


Postępowanie jest prowadzone w związku z ustawą o finansach publicznych z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm,) w oparciu o art. 4 pkt. 8.




I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Wapno , ul. Solna 1/3, 62-120 Wapno
NIP 7661989939 , REGON 570791320
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wapnie
Ul. Solna 3/3, 62-120 Wapno
Tel. 67 26 87 303
Faks 67 26 87 303
Adres e-mail: gops.wapno @op.pl


II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie w 2018r. usług schronienia w postaci schroniska dla bezdomnych
a) osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Wapno (w oparciu o art. 101 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. Dz. U. z 2017 r., poz.1769 ze zm.),
b) potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest Gmina Wapno.
2. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt. 1, odbywa się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku (o którym mowa w punkcie 1.1) dla osób bezdomnych, wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wapnie. Decyzje zawierać będą: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom, o których mowa w pkt 1 lit.a,b następującego zakresu usług:
a) całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
b) jednego gorącego posiłku dziennie,
c) środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,
d) niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,
e) pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,
f) zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,
g) prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób, które podpisały kontrakt socjalny-opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.
4. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku
do schroniska wyniesie do 2 osób bezdomnych .
5.Liczba osób wymagających schronienia: ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń, będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Wapno, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 25 grudnia.
7. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do GOPS w Wapnie.
a) podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia,
b) Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.


III .Termin realizacji zamówienia:
od daty podpisania umowy do 31.12.2018 r.
IV. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. są podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę,
  3. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania usług oraz zatrudniona kadra posiada wymagane kwalifikacje,
  4. pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia,
  5. spełniają standardy podstawowych usług i minimalny standard obiektów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rodziny ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r.(D. U. z 2018r. poz. 896) w sprawie minimalnych standardów noclegowych, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z uwzględnieniem zapisów art. 4 z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U. z 2018r. poz. 700)
Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki za spełnione, jeśli wykonawca oświadczy, iż spełnia w/w warunki – w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2)
V. Warunki i zakres realizacji:
  1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.
  2. Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1).
  3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

VI. Kryteria wyboru oraz sposób złożenia oferty:
najniższa cena za dzień usługi za osobę bezdomną zaoferowana przez oferenta.
1. Sposób przygotowania oferty :
a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr 1 – wzór oferty
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2
2. Miejsce i termin złożenia ofert
Oferty można składać w następujący sposób :
a) drogą elektroniczną na adres e mail : gopswapno@op.pl
b) drogą pocztową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Solna 3/3 62-120 Wapno
Oferty należy składać do 31.07.2018 r. do godz. 15.00.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie 7 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej gopswapno.blogspot.com
Aplikacje, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby do kontaktu w przedmiotowej sprawie:
Anna Popiel – Kierownik
Violetta Bilska – Specjalista Pracy Socjalnej
Tel. 67 26 87 303
Email: gops.wapno@op.pl
Załączniki :
  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków
  3. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wapnie Anna Popiel


Załącznik Nr 1
do Zapytania ofertowego
z dnia 16 lipca 2018 r.
Gmina Wapno , ul. Solna 1/3, 62-120 Wapno
NIP 7661989939 , REGON 570791320
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wapnie
Ul. Solna 3/3, 62-120 Wapno
Tel. 67 26 87 303 Faks 67 26 87 303 Adres e-mail: gops.wapno @op.pl

F O R M U L A R Z    O F E R T O W Y
Informacja o Wykonawcy:
    1. Nazwa Wykonawcy:………………………………………………………………………...
    2. Siedziba,adres Wykonawcy:………………………………………………………………………...
    3. Tel/fax:………………………………………………………………………………
    4. E-mail:……………………………………………………………………………….
Składam ofertę na realizację zamówienia wskazanego w zapytaniu ofertowym pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Wapno”
dla osób bezdomnych i potrzebujących pomocy następującej treści :
1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę netto ..........................zł. za dzień usługi dla osoby bezdomnej
Obowiązujący podatek
VAT............%....................................................................................zł.
Cena brutto ........................................................................................zł.
Słownie : ...................................................................................................................................zł.
2.Oświadczam/y, że oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.Oświadczam/y, że zapoznałem/liśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę/wnosimy do nich zastrzeżeń.
4.Przyjmujemy do realizacji postawione przez zamawiającego, w zapytaniu ofertowym warunki.


5.Oświadczamy, że firma jest płatnikiem VAT o numerze identyfikacyjnym




 NIP................................................................................................................................................


………………………………………
miejscowość i data


…………………………………….
podpis osoby/osób
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
………………..……....... ……..………………………….

Miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy






Załącznik Nr 2
do Zapytania ofertowego
z dnia 16 lipca 2018 r.


    1. OŚWIADCZENIE

    2. O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU



Nazwa Wykonawcy

Siedziba, adres Wykonawcy

                                                                                                                
Tel./fax

E-mail



Oświadczam/y,

Przystępując do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zamówienie pn.: „Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Wapno”


że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:


  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zapytania ofertowego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Bycia podmiotem posiadającym cele statutowe obejmujące prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym.
  3. Bycia podmiotem wpisanym do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę.
  4. Posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi.
  5. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
  6. Dysponowania odpowiednimi osobami, zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia.
  7. Pozostawania w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia.
  8. Spełnienia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia.


………………………………………
miejscowość i data


…………………………………….
podpis osoby/osób
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy


………………..……....... ……..………………………….
Miejscowość i data podpis osoby/osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz ukaże się po zatwierdzeniu lub zostanie wysłana odpowiedź na podany adres.